
nämä munkit jäivät valitettavasti sisältä raa'aksi. taisi olla liian kuumaa öljyä kun pinta vaan tummui..
maanantai, 4. toukokuu 2009

nämä munkit jäivät valitettavasti sisältä raa'aksi. taisi olla liian kuumaa öljyä kun pinta vaan tummui..
ruuanlaittoa ja leivontaa avomiehen ja kahden englanninbulldoggin kanssa.
Kommentit